1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

II Targi Spożywcze PGH "ALFA"

 

26 października 2012 roku w  odbyły się II Targi Spożywcze zorganizowane przez Polską Grupę Handlową „Alfa” sp. z o.o. Impreza miała miejsce w Białce Tatrzańskiej, w góralskim „Zajeździe Białczańskim”.

Targi miały charakter imprezy zamkniętej, przeznaczonej dla Udziałowców Grupy Alfa, czyli  dla właścicieli i handlowców Hurtowni tworzących Grupę. Organizatorom przyświecała idea, że podczas targów ich goście nawiążą wiele udanych kontaktów handlowych, co umocni relacje i zacieśni więzi współpracy nie tylko z dotychczasowymi kontrahentami ale również otworzy „drzwi ” nowym partnerom handlowym. Producentom targi pomagają w zdobyciu nowych odbiorców i pozyskaniu nowych rynków zbytu dla swoich produktów. Kupujący mogą dokonać zakupu towarów w korzystnych cenach oraz wynegocjować lepsze warunki handlowe. Swoje produkty zaprezentowało 40 wystawców z różnych kategorii branży spożywczej. Byli reprezentanci sektora nabiałowego, produktów zbożowych, przypraw, konserw mięsnych, napoi, słodyczy, dań gotowych i półproduktów, tłuszczów oraz produktów pszczelarskich. Główną formą reklamy były odpowiednio zorganizowane stoiska, gdzie kupujący mogli zapoznać się ze specjalnymi ofertami targowymi, degustować produkty, oceniając ich jakość, wygląd i smak. Producenci mieli okazję do przybliżenia kontrahentom swoich produktów, zaprezentowania nowości, zapoznania Odbiorców z ofertami na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia, które stanowią znakomitą okazję do przygotowania specjalnych promocji sezonowych. Największą inicjatywą wykazali się wystawcy słodyczy, którzy w tym okresie konkurują miedzy sobą prezentowaniem ciekawych, nawiązujących do tradycji, opakowań swoich towarów. Druga strona, czyli Kupujący starali się nawiązać współpracę poprzez przedstawienie różnego rodzaju form promocji produktów w swoich hurtowniach i obsługiwanych sieciach handlowych. Wymierne korzyści daje udział w akcjach promocyjnych i lojalnościowych, gazetkach, katalogach, wystawach paletowych. „Targi to wydarzenie gospodarczo - kulturalne skierowane do producentów, przedsiębiorców, dystrybutorów, właścicieli hurtowni, sieci handlowych. Podobnie jak omega repliki zegarków telewizja nie wyparła kina, tak internet nie zastąpi targów, miejsca osobistych kontaktów handlowców” – powiedział organizator tegorocznej imprezy, Prezes Zarządu Spółki Alfa Paweł Pleśniar. Bardzo ważnym czynnikiem w biznesie są bezpośrednie relacje międzyludzkie, dzięki którym można wiele osiągnąć. Drobny gest, ciepłe słowo, czy uśmiech są często istotnymi czynnikami pomagającymi odnieść sukces. Ważnym akcentem kończącym i podsumowującym II Targi Alfy było podziękowanie dla wszystkich gości za przybycie i czynny udział we wspólnym przedsięwzięciu.

W targach wzięli udział następujacy producenci:

  • AKSAM
  • AWEX
  • BARTNIK
  • BMC
  • BGK
  • CISOWIANKA
  • CENOS
  • CUKRY NYSKIE
  • CZANIEC
  • DIAMANT
  • DODONI
  • GERARD
  • DROSED
  • DILMAH
  • FERRERO
  • FOOD CARE
  • GLOBAL
  • GRAAL
  • JAMAR
  • ŁUKÓW
  • KWIDZYN
  • KUPIEC
  • MIĘDZYBRODZKIE
  • MLEKOVITA
  • MOKATE SA
  • MOKATE SP. Z O.O.
  • MONINI
  • MOSSO
  • PAMAPOL
  • PEPEES
  • POL PAK
  • PIĄTNICA
  • PROFI
  • PSZCZELI DAR
  • PTAK
  • STOISŁAW
  • VITPOL
  • VOBRO
  • WAWEL
  • WERONICA

 

Zadaniem biznesu jest przekształcenie zmian w innowacje, a więc w nowy biznes.